inga problem och det finns

WIPs, finished stuff, it's all good. Anything posted is open for crits unless otherwise stated.

Moderators: Zombie Dave McCaig, Reber, Laura, Dean Welsh, Scott Johnson

inga problem och det finns

Postby Labi1995 » Mon Jan 28, 2019 1:01 am

D?r Go Bionic sticker ut bland den nuvarande sk?rden av noll faller skoputbudet i sin kombination av flexibilitet och d?mpning. Det h?r ?r ett av de mest flexibla skor jag ?ger, och yttersula Resalyte-skum i sulan k?nns v?ldigt mycket som skummet i Nike Free-sulan - det h?r Nike Air Max Classic BW Femme ?r inte en fast sko, men det ?r inte heller Nike Air Max 2017 Femme skarp. Den delar en fastighet som finns i Free f?r att g?ra mycket lite buller n?r det tr?ffar marken. Jag har alltid haft tystnaden att springa i Free 3.0, och jag f?r en liknande k?nsla n?r jag k?r i Go Bionic. De stora luckorna i sulan g?r det flexibelt i l?ngdriktningen (framifr?n och bak?t), tv?rs (fr?n sida till sida) och vridning (det g?r l?tt att vrida framfoten relativt bakfoten). Jag gillar s?rskilt torsionsflexibiliteten, eftersom det avvecklar rotation av skormens h?lparti fr?n den breda framfoten i en framkantsstrejk. Detta ger en mycket smidig k?nsla n?r du k?r, inte den krossade ?verg?ngen som kan uppst? i en framfootstrejk i en sko med en styvare sula. Passformen och k?nslan hos Go Bionic ?r fantastisk. Jag har k?rt n?stan alla mina mil i denna sko utan strumpor, och kort Nike Air Max 90 Essential Femmeom en liten bl?s p? insidan av bollen Nike Air Max 2017 Femme bakom min stor?, har jag inte haft n?gra n?tproblem - de flyttar faktiskt s?mmen som orsakade min blister som ett resultat av min ?terkoppling, s? f?rhoppningsvis kommer detta att tas hand om i Nike Air Max 1 Dames produktionsversionen. Som n?mnts ?r toboxen ganska rymlig och jag har funnit att de ?r ganska bekv?ma vid de tillf?llen som jag har b?rt dem hela dagen p? jobbet. En f?rsta oro som Nate och jag hade ?r att eftersom sp?ren i ena str?cker sig ut v?gen genom s?len till fotb?dden (d?rmed den enorma flexibiliteten) kan du k?nna de enda luckorna med din fot n?r du st?r eller g?r i skor. Vi uppt?ckte att det inte var ett problem n?r de k?rde i dem (med en f?reg?ng eller mittfotstrejk). Vi f?reslog dock att de inkluderar en valfri, tunn, platt innersula som kan infogas ?ver en f?rdig fotb?dd - de kom ?verens och skon kan nu anv?ndas med eller zebyswiedzial.pl utan innersula med komfort. Innersulan hindrar mig fr?n att k?nna av luckorna i sulan, s? jag anv?nder den om jag har p? sig skomen, men jag tar det i allm?nhet innan jag k?r. Utan innersulan v?ger Go Bionic Nike Air Max 95 Femme i r?tt omkring 6,0 oz.
Ett bekymmer f?r att vissa m?nniskor uttryckte n?r jag skickade ett foto p? sulan p? Facebook ?r att det inte finns n?gon ytters?ggummi under sidof?rekomsten. F?r vissa kan det vara ett problem, men jag har inte m?rkt n?got onormalt slitage p? detta omr?de. Men sedan brukar jag inte slita ner Saucony Kinvaras laterala framfod, s? jag tycker att bruket i detta omr?de ?r mycket individuellt. Jag fr?gade om detta och fick h?ra att de inte hade observerat accelererat slitage p? sidof?tterna bland deras grupp av slitstester. Med det sagt, om du vet att du tenderar att f?rst?ra detta omr?de av skor, kanske Nike Air Max 90 Mujer detta inte det b?sta valet f?r dig. Eftersom jag inte har lagt tillr?ckligt med mil p? ett enda par f?r att bed?ma l?ngsiktig h?llbarhet, kan jag inte kommentera det. Jag undrar hur den exponerade fotb?dden h?Nike Air Max 2017 Dames ller fast vid l?ngvarig anv?ndning, men hittills inga problem och det finns tydligen ett lager av cement som appliceras p? fotb?ddens botten som skulle hj?lpa till med h?llbarhet. Jag har huvudsakligen anv?nt dessa skor f?r relativt korta k?rningar (max sju miles - har inte varit i marathon tr?ning), liksom f?r n?gra f? tr?ningspass. Jag har haft alla positiva erfarenheter hittills, och jag tror att de skulle fungera bra p? l?ngre k?rningar. Med det sagt har Nate gjort n?gra l?nga k?rbanor i dem (30+ miles) s? att du kan kolla in hans recension f?r kommentarer p? deras l?ngsiktiga prestanda. Skechers har gjort n?gra v?ldigt positiva steg med denna sko och jag misst?nker att de som hade problem med Go Run-slingan s?g denna sko till en stor f?rb?ttring. Vissa m?nniskor har sv?rt att b?ra en sko med Skechers namn p? den och det kan ta Nike Air Max 95 Femme en stund f?r Skechers att ?vervinna bagaget som f?ljer med sitt varum?rke men jag har haft en mycket positiv erfarenhet av att arbeta med designteamet f?r "Go" -linjen - de ?r v?ldigt mottagliga f?r feedback och vill verkligen g?ra en b?ttre sko. F?r att vara ?rlig har laget hos Skechers till?tit en grad av tillg?ng till designprocessen som inget annat skobolag har gett mig, och jag kan inte s?ga tillr?ckligt om hur imponerad jag ?r med den grupp som designar denna sko. Jag rekommenderar starkt Go Bionic och planerar att forts?tta anv?nda det regelbundet sj?lv.
Labi1995
Überzombie

Return to Public Gallery