?rt mere end

WIPs, finished stuff, it's all good. Anything posted is open for crits unless otherwise stated.

Moderators: Zombie Dave McCaig, Reber, Laura, Dean Welsh, Scott Johnson

?rt mere end

Postby Labi1995 » Fri Jan 25, 2019 10:28 pm

Efter forn?gtelsesfasen begyndte jeg at pr?ve forskellige ting. Jeg begyndte at glasere mit kn? to gange dagligt og tage et ibuprofen regime. Jeg k?bte en skumrulle og begyndte at rulle 2-3 gange om dagen. Jeg begyndte at lave flere forskellige benforst?rknings?velser, der specifikt www.anbilazio.it m?lte min hofteabductors, hamstrings, quads og kalve. For at kompensere for ikke at kunne l?be gjorde jeg noget pool l?b, cykling og sv?mning. I de f?rste par uger ville jeg "pr?ve" mine ben om nogle f? dage, og hver gang jeg ville g?re det mellem 1 og 2 miles f?r smerten kom tilbage, n?ede jeg ofte et alvorligt niveau, f?r jeg ville lukke det ned og f?lte mig Nike Air Max 95 Femme frustreret og besejret . Efter de f?rste par uger besluttede jeg at indarbejde hvile i blandingen og et par gange gik en uge til 10 dage uden at k?re i det hele taget. Efter hvile i en uge eller mere ville mine ben f?le sig godt uden smerte overhovedet, og jeg ville begynde at blive sp?ndt. S? ville jeg binde p? mine sko, pr?ve at k?re og mellem miles 1 og 2 ville smerten starte igen og uundg?eligt f? mig til at sk?re min k?rekort. Da l?bet blev t?ttere og t?ttere, blev Nike Epic React Flyknit Donne jeg mere og mere desperat. Jeg k?bte Patt Strap, jeg k?bte Mueller Max Strap, jeg k?bte et nyt par sko, jeg k?bte "The Stick", jeg gik og s? en fysioterapeut, der anbefalede bueskyddsindsatser, som jeg endte med at f?. Intet, jeg pr?vede, gjorde nogen forskel. Hver gang jeg ville g? ud af et l?b, ville smerten starte igen. Om en uge f?r l?bet fortalte jeg min mor Nike Air Max Classic BW Dames om det, og jeg sagde til hende: "Det vil v?re et mirakel, hvis jeg kan l?be l?bet." Fem dage f?r l?bet var det solrigt og 70 grader her i Chicago og hvis du er fra dette omr?de, ved du hvor sj?ldent det er for marts. Jeg kom hjem fra arbejde, og jeg var DYING for at k?re. Da jeg sad foran mit skab og satte mine sokker p?, bem?rkede jeg et gammelt par l?besko mod bagsiden af ??mit skab, et par Saucony Ride 2'er, som jeg havde g?et i pension i november sidste ?r. Jeg havde Nike Air Max 270 Femme siden skiftet til Saucony Guide 5s i december sidste ?r efter at have bes?gt en l?bende butik og fik at vide, at jeg havde brug for en st?ttesko p? grund af overprotation. Jeg havde skiftet mellem Guide 5s og et par Brooks 'Green Silence til hurtigere k?rsler. Jeg s? skoene der og sad ensomt i min skabet og t?nkte til mig selv: "hvad i helvede har jeg pr?vet alt Nike Air Max Sequent 3 Heren andet, jeg kan lige s? godt se om en anden sko ?ndrer noget." Jeg elskede Ride 2s. Jeg har aldrig haft nogen skader, mens jeg k?rte i dem og havde pensioneret to par f?r de skiftede. Disse sko lavede en verden af ??forskel. Jeg afsluttede en 3,6 mil k?rsel den aften, og da jeg kom tilbage til huset, kaldte jeg min kone, mine venner og min bror (alle l?bere) for at fort?lle dem de gode nyheder. Et par dage senere havde jeg endnu en smertefri 3-mile l?be og var villig til Nike Air Max 90 Femme at give Half Marathon et skud ... Jeg havde ikke k?rt mere end 3,5 miles ad gangen om 6 uger, men jeg ville s? d?rligt l?be dette l?b.
Under halvmarathonet havde jeg lidt ubehag i kn?et, der startede mellem miles 4 og 5, men det steg aldrig til niveauet af "smerte" og jeg kunne f?rdigg?re NYC Half i 1:45:02. Jeg er ikke en crier, men jeg begyndte at gr?de efter Adidas Superstar Mujer at jeg krydsede m?lstregen. Jeg havde kun givet op h?b om, at jeg kunne l?be l?bet, endsige fuldf?re min f?rste halvmarathon p? en respektabel tid. P? dette tidspunkt er jeg overbevist om, at en skifteskift spillede en stor rolle i udviklingen af ??min ITBS. Det skete ikke med mig med det samme, fordi jeg ville k?re 100 + miles i det nye par f?r starten af ??ITBS Nike Air Max 2017 Mujer symptomerne. Til alle jer lider ITBS derude - jeg f?ler din smerte! Selvom sko m?ske ikke kan forhindre skade, Nike Air Max 90 Damskie synes det mere end muligt, at de kan for?rsage skade, hvis du v?lger de forkerte.
Labi1995
Überzombie

Return to Public Gallery